برگزاری نشست هماهنگی پیرامون برگزاری دوره های تربیت مدرس برای مدرسان مراکز آموزش علمی کاربردی واحدهای استانی تهران

۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۱:۱۳ کد : ۴۳۴۲۸ اخبار روزانه
تعداد بازدید:۴۳۶
نشست هماهنگی پیرامون برگزاری دوره های تربیت مدرس به منظور افزایش مهارت های عمومی جهت تدریس در آموزش عالی برای مدرسان مراکز آموزش علمی کاربردی واحدهای استانی تهران در روز دوشنبه موررخ ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ در ستاد مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار گردید
برگزاری نشست هماهنگی پیرامون برگزاری دوره های تربیت مدرس برای مدرسان مراکز آموزش علمی کاربردی واحدهای استانی تهران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی غرب تهران؛ نشست هماهنگی پیرامون برگزاری دوره های تربیت مدرس به منظور افزایش مهارت های عمومی جهت تدریس در آموزش عالی برای مدرسان مراکز آموزش علمی کاربردی واحدهای استانی تهران در روز دوشنبه مورخ 1398/02/02 با حضور جناب آقای دکتر حامد باقری فراهانی رئیس مرکز امور مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر فرهمند راد سرپرست واحد استانی تهران غرب، دکتر مهرمحمدی مدیر عامل موسسه آموزش دانشوران نسل آینده و جمعی از روسا و معاونان مراکز آموزش علمی کاربردی استان تهران و نمایندگان مدرسان مراکز در ستاد مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی  برگزار گردید . در این نشست که به منظور انجام هماهنگی های لازم با 10 مرکز منتخب در خصوص برگزاری دوره های آموزشی برای مدرسان مراکز آموزش علمی کاربردی استان تهران برگزار شده بود، دکتر باقری فراهانی با اشاره به این  مطلب که دوره های پیش بینی شده مهارت های عمومی تدریس در آموزش عالی را هدف گذاری کرده است، به عناوین دوره ها شامل اخلاق حرفه ای، روش و فنون تدریس، سنجش و ارزشیابی آموزش و تکنولوژی آموزشی اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد که برگزاری با کیفیت این دوره ها،  الگویی مناسب برای سایر استان ها ارائه دهد. در ادامه دکتر مهرمحمدی که عهده دار تدوین دوره ها و تامین مدرس است ضمن تاکید بر آموزش خلاقانه، اظهار کرد؛ توسعه حرفه ای با برگزاری ۶۰ ساعت آموزش برطرف نمی شود بلکه امری تدریجی، درونزا و نیازمند یک کنش درونزا توسط خود استاد، معلم و مدرس است تا طی آن نگرشی متعهدانه به منظور بهبود عملکرد حرفه ای آنها ایجاد گردد. در ادامه روسا و نمایندگان محترم مراکز آموزش علمی کاربردی منتخب برای برگزاری دوره ها هریک به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند که در راس آن توصیه و تاکید بر اعتقاد و باور مدرسان به دانشگاه علمی کاربردی حائز اهیمت بود.


نظر شما :